22 Aralık 2011

Milano Yılbaşı Vitrinleri


Christmas zamanı yurtdışında olmayı çok seviyorum. Vitrinler,  sokaklar, meydanlar  her yer ışıl ışıl oluyor. Ve her marka  en güzel vitrin benim dermişcesine birbiriyle yarışıyor. 
Bu sene  Milano'daydım... Caddelerde tercih ettikleri sade ama son derece şık süslemeler bir yana vitrinler birbirinden iddialıydı... Her ne kadar İtalya'da kriz var densede, gördüğüm kadarıyla İtalyanlar pek etkilenmemişler. Aynı şekilde alışverişe ve harcamaya devam... Hele ki Tiffany§Co'nun önünde gördüğüm kuyruktan sonra buradaki krize inanmam mümkün değil :-)
Şimdi sizi yılbaşı vitrinleri ile başbaşa bırakıyorum...

Favorim olan DOLCE&GABBANA ile başlıyorum...

İHTİŞAMA BAKAR MISINIZ? İŞTE D&G FARKI...



ÇOK GÜZEL DEĞİL Mİ?


EN ZARİF... CHOPARD...




TIFFANY § CO ve bahsettiğim kuyruk 








BU KUYRUK CT GÜNKÜ KUYRUĞUN YANINDA ÇOK KISA 


EN SADE VE ŞIK ..... ERMENEGILDO ZEGNA

GEYİKLER NE KADAR DA ZARİF DURMUŞ


VE KOCAMAN BİR HEDİYE PAKETİ ..... CARTIER



EN SEVİMLİ VİTRİN....  PAUL SMITH




YÜN YUMAKLARINDAN YILBAŞI AĞACI.... AGNANO




ANTONY AUSGANG KARAKTERLERİYLE ...... RINASCENTE

YILBAŞI AĞACINI ALMAYI UNUTUNCA,   SÜSLERİNİ BU ŞEKİLDE SERGİLEMEYE KARAR VERMİŞ :-)

GÜZELİMİZ YILBAŞI İÇİN AYAKKABI ALMAYA GİDİYOR





VE FİNAL. TEK KELİME İLE MUHTEŞEM...
VETRERIE di EMPOLİ

Yılbaşı konsepti ile beni büyüledi... Milano'ya yolunuz düşerse Montenapoleone'de yer alan bu mağazaya mutlaka uğrayın.



BU AĞAÇ BENİM OLABİLİR Mİ?

BUNU DA İSTİYORUM...

EVET... BUNU DA...

İSTEMEYE DEVAM...


MAGIC WORLD

HEPSİNİ  AMA HEPSİNİ İSTİYORUM :-)

BÜYÜLENMEMEK İMKANSIZ !


En kısa zamanda görüşmek üzere.....



3 yorum:

  1. Ne güzel ki gidip görmüşsün... Sanırım biz hariç herkes yılın nokta günlerini şartlar doğrultusunda en iyi şekilde yaşıyor...
    Bu arada... Bana ne aldın? :):):):)

    YanıtlaSil
  2. harika fotolar bunlar. Milano da cok sevdigim bir sehirdir;) Cupcake tadinda bir gun diliyorum!

    YanıtlaSil
  3. :-) harika dileklerin ve yorumların için çok tşkr ederim:-)

    YanıtlaSil