3 Ekim 2011

Organize Olamıyorum :-(

Kurumsal hayatın içindeyken, ben gayet organize biriymişim de haberim yokmuş:-( Sabah 9:00 akşam 6:00 çalıştığım dönemde, bir koşturmaca içinde de olsa her yere yetişir, randevularıma geç kalmazdım. Şimdi ise öyle mi, hiç bir şeyi yetiştiremiyorum :-( Sanmayın ki sabahları 11:00'lere kadar uyuyorum, hayır aksine her sabah 7:30 dediniz mi ayaktayım, ama gene de organize olamıyorum ve bir yerlere geç kalmayı beceriyorum...
15 senedir sürekli kısıtlı zaman dilimine bir çok şeyi sığdırmayı başardığım için fazla zamanım olunca bununla baş etmeyi beceremiyorum:-( Bu böyle gitmez, kendimce bir takım önlemler almaya çalışıyorum, ama şu an için maalesef zamanımı yönetemiyorum ...
Bununla ilgili önerisi olan varsa, acil yardımlarınızı bekliyorum.
Sakın bana kurumsal hayata dön o zaman demeyin... Ben halimden gayet memnunum sadece biraz organize olmaya ihtiyacım var:-)))

1 yorum:

  1. Kuzenim; öncelikle şu 7.30 kalkma adetinden kurtul. Acelen ne bu kadar? Gün kaçmaz ;)))
    Gelelim ciddi teklife... Toparlanıp bu şehirde kaçalım... Kurumsallıktan kesin kurtulacağımız gibi insancıl bir şekilde organize bile olabiliriz...
    Yüzyüze dediğim gibi... Terliklerle geçen, mont sahibi olunmayan bir hayat düşünsene... Ben düşününce bunalıma giriyorum..

    DD

    YanıtlaSil